Mat Vecka 1 Måndag

Frukost:
Keso, vet ej mängd men typ 250 g så tr det som duoval 3 points

Lunch:
Grekisk sallad ute så vet ej exakt, dock utan oliver konstigt nog. Jag höftar lite och gör det enkelt för mig genom att anpassa mig lite efter mängd som angivits i pointsguiden
45 g feta 3 points
3 tsk dressing = 3 points
1 stort rostbröd = 2
6 msk tzatiki= 3
Summa: 11 points

Mellis:
Liten banan 1 point

Middag:
1 burk icas fiskbullar och broccoli 4 points

Kväll:
1 bit kyckling typ storleken av en liten tändsticksask 1 point (Gjorde i ordning kycklingsallad till i morgon och det blev så mycket så tog en bit kyckling och smakade på)
Physalis 0 points
Ev honungsmelon lite senare
Summa: 5 points

Summa Dag 1:
3+11+1+4+5= 24 points
Sparade: 2 points

Nu ska jag se om jag kan fixa till designen på bloggen lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0