Malin

Hej och varmt välkommen till min blogg!

Jag heter Malin, är snart 27 år och bor i en andrahandstvåa i Stockholm. Jag jobbar inom IT och i morgon är första dagen på mitt nya fräschare, smalare, sundare och piggare liv! Jag väger nu en bit över tresiffrigt (kommer kanske outa min exakta vikt så småningom men vågar inte nu) och vill gå ner till ungefär 80 kg. 80 kg är min första stora målvikt. Jag vet att det kommer ta tid och krävas blod, svett och tårar men det får det vara värt!

Jag kommer köra viktväktarnas pointsprogram kombinerat med promenader och tanken med denna bloggen är att den ska hjälpa mig att hålla koll på vad jag äter. Om jag måste redovisa på bloggen mina points så blir jag ju tvungen att skriva upp dem. Sen hoppas jag den kan hjälpa till att peppa mig lite och förhoppningsvis ge mig kontakt med andra bantare där ute!
Som sagt varmt välkommen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0