Lördag!

God morgon!
Känns verkligen som helgen är svårast att klara sina points.. Det blev inga popcorn i går iaf! Åt lte physalis bara! Har nu ätit frukost iaf.
Två ägg 4 points
Något smootieaktigt med 2 dl lättmjölk och en banan som hade varit i frysen (dock bara i 10 min men kom på iden precis då, ska testa med en som är mer frusen) plus lite kanel och vaniljsocker (mindre en 1 tsk)=2 points
Frukost 6 points

Nu ska jag ta och putsa mina fönster för de är superskitiga.. Borde ha gjort det i våras men iddes inte.. Sen på eftermiddagen ska jag äta samma som jag åt i går kväll dvs fläskfile med rödvinssås.. Lägger nog till lite potatis för detta blir nog någon slags lunchmiddag.  Sen kommer min kompis Gustav och han har problem med magen så han ville äta hemma innan så det blir ingen riktig middag. Blir kanske lite frukt och popcorn till kvällen eller nån macka på sin höjd!

Rapporterar resten av dagens points senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0